ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Japjap, Im ON today :P (Tekst pärit: 2007. Jaanuar!)

pühapäev, 16. september 2007

Japjap, Im ON today :P (Tekst pärit: 2007. Jaanuar!)


Olete kunagi mõelnud, et tuleb päev, millal kõik täiesti totaalselt teise suuna võtab? Et tuleb päev, mil saad aru, et kõik, mis oled siiamaani teinud, on mõttetu ja et nüüdsest hakkad kõike teistmoodi tegema? Ja et kõik, millesse oled uskunud ja millesse lootnud- et need kõik on tühised. Tunned, et mittemillelgi pole mõtet, kui jätkad kõike samamoodi, kui oled siiani teinud.

Njah, karm.
Mul ei ole nii olnud. Aga ma tean, et varsti on. Kas just päris nii hullusti, aga suht. Ma tean, et ükspäev ma enam ei saa hakkama nii, nagu olen siiani saanud. Et ükspäev ma ei taha enam olla samasugune. Et ükspäev ma ei taha, et kõik oleks vana ja tuttav. Hakkan tahtma midagi uut. Midagi sellist, mida enne pole olnud. Midagi sellist, mille saavutamiseks pean kõike muutma..
Kurat, ma ei saa mittemidagi aru mida ma ajan praegu. Aga mul on ükskõik, sest ma PEAN kirjutama praegu. Miks? Sellepärast, et keegi muutis mu elu just. Aaaaa, et miks see mind kirjutama paneb? Sellepärast, et mina ei tahtnud, et Ta muudaks. Mina ei tahtnud, et Ta teeks nii, nagu Ta tegi. Aga Tema seda ei tea. Tema ei tea, et ta sellega oleks mind kuidagi mõjutanud. Ta ei tea, et see, mis Ta tegi, tähendab ka mulle midagi. Ta arvab, et mul on Temast selles suhtes ükskõik. Aga ei ole. Kaugel sellest. Jah, peaks olema. Aga ei ole vot. Ma ei saa sinna midagi parata. Lihtsalt on nii.
Heh, palun ärge saage valesti aru minust. Ei ole nii, nagu paljud teist arvavad. Ei, ei ole ka nii nagu sina arvad. Hoopiski NII on.
Mõned asjad on sellised, mis ma jätangi enda teada. Või noh.. Tegelt teavad seda küll mõned. Aga enda teada selles suhtes siis, et siia ma ei kirjuta. Siia.. Tuleb.. Midagi muud. Siia tuleb midagi sellist, mida ma pean teiega jagama. Midagi sellist, mida ma pean välja ütlema, sest see võib kuidagipidi hea olla. Mulle. Või teile. Meile.
Te ei kujuta ette kuidas ma tahaks praegu Talle silma vaadata ja küsida, kas Ta seda kõike tõsiselt mõtles. Küsida, et kas Tal on tõesti ükskõik. Heh, jah, Ta viiks jutu mujale, Ta keerutaks. Aga Ta ei vastaks mulle. Ta ei suuda mulle öelda, et Ta on eksinud. Ta ei suuda, sest Ta on nõrk. Ma ei oleks seda arvanud Temast, kui ma Temaga tuttavaks sain. Ta tundus just selline.. Teistsugune.. Jah, okei, mõnes mõttes nõrk, sest põgenes paari probleemi eest.. Aga Ta tuli tagasi.


/Aasta oli siis.. 2007 vist. Ja.. Umbes nii.. Jaanuar äkki või midagi sellist..

Kommentaare ei ole: