ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Strawberries, cherries and...

esmaspäev, 24. september 2007

Strawberries, cherries and...


Pargipuude oksi murrab sügis,

külm poeb mantlihõlma vahele..
Mäletan et ükskord leheprügis
võtsid õrnalt kinni käest ja kinkisid siis mulle suudluse..


Sügis on. Teate? Masendav. Suvi sai läbi. Väljas on külm. Tuuline. Märg. Vastik. Kiisule ei meeldi sellised ilmad ju :( Tahan tagasi ilusaid, päikselisi ja sooje päevi. Tahan tagasi suveeeee! Imelik, et ilm võib nii hullult tuju muuta. No teised tegurid on küll ka, aga noh.. Siiski. Imelik, et sügis nii masendav tundub. Tegelikult on täitsa ilus vahest ju. Aga praegu ma seda kõike ilusat lihtsalt ei näe. Vastikud külmad ilmad on. Vastikult märg on. Vastik tuul on. Vastik! Saate aru minust?
Ma tean, et ma varsti saan üle sellest. Ja siis on sügis kindlasti ka hea, ilus.. Aga hetkel ei ole ju. Ja ma ei kirjuta seda, mis kunagi olema hakkab, vaid ma kirjutan seda, mis praegu on. Ehk siis ma kirjutan seda, et vastik on. Ja ma tahan kuhugi, kus oleks hea.
Ja nädal aega on veel.. Aega puhkamiseks. Siis jälle tööle. Ja siis on ju veel hullem. Siis ma ei näe tibu. Siis me kohtume mingi ainult nädalavahetustel äkki. Kuidas ma saan nii???

A tegelt mulle tundub, et ma olen lihtalt lolliks läinud. Pean välja saama? Äkki läheb paremaks. Saatsin Triinule juba sõnumi. A ta pole vastanud.. Saaks temaga kokku.. Chilliks natuke.. Chekiks tudengipäevad ka üle.. Ja siis olekski ju parem. Teate Triinu on selline ülitore tüdruk, kellega koos on alati hea olla. Me küll kohtume harva, aga.. Seda enam ju :)

Ma üritan mitte vinguda enam nii palju. Tegelt ka nagu. Sest.. Muidu te lähete kõik eemale minust, kui ma torisen. Eksju. Seega.. Ma üritan natuke.. Cheer up´ida.

Leff, ma lõpetan.

Õhtul ehk kirjutan, mis siis tänasest päevast välja tuli :)

Bii guud!

Kommentaare ei ole: