ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Lets go back.. Just 4 a sec..

esmaspäev, 17. september 2007

Lets go back.. Just 4 a sec..


Aeg-ajalt leian end jälle lugemas kõike seda, mis ma kunagi kirjutanud olen. Eelkõige seda, mis on paberil. Ja lugedes.. Siis ma nagu oleks jälle seal tagasi. Ma nagu oleks ikkaveel see väike rumal tüdruk, kes veelombi põhjast päikesekiirt otsis ja õnneliblikat taga ajas. Aga selle asemel et õnne endale ligi tõmmata- selle alati ära ajas.. Ma nagu oleks ikkaveel seesama tüdruk, kes kohutavalt kiiresti kiindus ja siis mõne aja pärast meeletult pettuma pidi..

Aga tegelikult?
Jah, nüüd ma enam ei ole selline.
Ma ei otsi päikesekiirt- Tema olen ma leidnud.
Ma ei aja ka õnne taga- Tema teeb mu õnnelikuks.
Kiindumise koha pealt ma ei teagi.. Võibolla olen ikka selline nagu kunagi.. Kes teab. Aga ma tean, et isegi kui ma peaksin kiinduma kellessegi ja kui see keegi siis.. kaob? Ja ma jälle pettuma peaks.. Siis on mul olemas Tema. Ja Temaga koos on ju kõik palju parem :)
Ja mul on Triinu.
Ja Triinu on väga oluline.
Ilma temata ma... Võibolla ei kirjutakski seda siia..
Ilma Triinuta ma ei oleks kindlasti kohe see, kes ma olen praegu.
Triinu lihtsalt on kõigeparem sõbranna. Triinu on see, kelle poole saab ükskõik millega pöörduda. Ja kui tal juhe kokku ajada.. Siis saab talt ikka mingi kohutavalt hea nõuande. Sellepärast, et see on Triinu. Seesama, kellega me kunagi koos kooli läksime. Seesama kellega me seal laste mänguväljakul kiikumas käisime ja Sk8er boi´d laulsime.. Seesama Triinu, keda ma ei vahetaks mittekellegi teise vastu.
Seesama Triinu, kes hetkel peaks Soomes olema. Tervitused Sulle kallike :)


Ja Dixu kohta.. Ma ütlen niipalju :
Armastus on see, mis paneb Sind tundma, et see keegi on tähtsam kui Sina ise. :*

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

eem, mina olen nüüd sõnatu...
aga aitäh sulle, se tähendab mulle väga palju:)