ˇ Ja tegelikult ongi nii..: And I don`t wanna miss a thing..

neljapäev, 25. oktoober 2007

And I don`t wanna miss a thing..


I'm here without you baby

But you're still on my lonely mind
I think about you baby
And I dream about you all the time
I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams



Takistustest tuleb üle saada.
Raskused tuleb läbida.
Ja seda on nii hea teha, kui Su kõrval on keegi, kes Sind toetab.
Keegi kes Sind armastab.
Kui tundub, et kõik on nii pahasti ja midagi ei lähe nii, nagu tahaksid.. Siis on nii meeletult hea, kui on keegi kellele toetuda.


See on kõigile, kellel on see KEEGI olemas. Ükskõik kes. Kas siis tüdruksõber või poiss-sõber või mees või naine või tütar või poeg või ema või isa või vanaisa või vanaema või koer või kass või papagoi või kilpkonn või hamster või lehm või kasvõi see vana kaisukaru seal voodi peal.. Või need kõik. See on neile, kes teavad, et kui nad midagi vajavad, siis saavad nad sellesama poole pöörduda. See on neile, kellel on keegi. Seega.. See on kõigile.

Nii tore on kuulda, kui kõigil hästi läheb. Tore on teada, et kõik saavad oma tegemistega hakkama ja et kõigil on enamjaolt kõik korras. Et kellelgi ei ole mingeid jamasid ja muresid ja probleeme ja.. Et kõik on kõigil hästi.
Emm.. Jah.. Paraku see nii ei ole. Ikka on midagi kuskil valesti.


Aga ma tahan, et te nüüd kõik kirjutaksite mulle ikkagi siia kommentaare ka.
See on..
Soovituslikult kohustuslik. Rõhk teisel sõnal.
Palun?
Ma ju tahan teada mis te arvate ja..Ma tahan, et te lisaksite minu postitustele midagi enda poolt ja.. Ma tahan!
Saate aru minust?


Kommentaare ei ole: