ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Oi hea, kui hea on neljapääääev..

neljapäev, 11. oktoober 2007

Oi hea, kui hea on neljapääääev..


Noh, tegelikult ei ole.

:D

Ma tahan kirjutada. Ma tahan kirjutada nii, nagu ma kunagi tegin. Ei, tegelt, tahan paremini kirjutada. Ja ma tahan hakata korralikumalt blogitama. Mitte lihtsalt siia mingit suvalist stuffi kirjutama, vaid blogitama, selle sõna nn õiges tähenduses. Ehk siis.. Päevasündmusi ja värke kirja panema.. Heh, mis te arvate kas õnnestub?
Nojah, proovima peab ju.

Alustaks kohe?

Õhtul.. Või no tegelikult öösel, kui ma mõtlesin tudile minna, siis ei olnud ju und üldse eksju. aga midagi ei olnud teha ka ja soovisin siis kõigile ilusat und ja logisin end msnist välja ja lülitasin ka läpa vällja.. ja nii ma siis lõpuks tekialla pugesingi. Panin klapid pähe ja kuulasin muusikat. (mp3 mängijaga siis, kuna läpa ju välja lülitasin) Niisiiiiiis.. Kell oli siis umbes kolmveerand üks. Und ei olnud absoluutselt. Muusikat kuulasin kuskil kaks tundi, siis käisin korra köögis joomas ja ronisin voodisse tagasi. Nüüd lebasin niisama, ilma muusikata natukene aega. Kuskil poole tunni ringis vast. Siis tõusin veel korra üles ja tegin rõduukse lahti, sest meeletult palav oli. Jah, alles see oli, kui mu tuba oli nii meeletult külm, et tekkis mõte külmkappi sooja minna.. Aga millegipärast oli nüüd kohutavalt palav. Kui jälle voodis olin, siis võtsin kaisukaru tugevasti kaissu ja sundisin end kuidagi magama. Õnnestus muide. Aga.. Korralikult ei saanud üldse magada. Miks? Sellepärast, et ma ärkasin iga natukese aja tagant jälle ülesse. Nägin mingit unenägu.. Ja siis mingil hetkel jälle ärkasin. Siis jäin uuesti magama.. Ja siis jälle mingi poole unenäo pealt ärkasin. Ja nii suht kogu öö. Ma ei saa aru misvärk oli.
Igaljuhul on nüüd selline.. uimane olemine. Ei ole uni.. Lihtsalt on imelik olla. Loogiline ka ju kui pole korralikult maganud. Aga okei, see selleks..
Hommikul ärkasin kuskil poole kümne paiku üles.. Lebosin niisama voodis..
Midagi pole jõudnud veel teha.. Mis sest, et pool päeva läbi juba.
Ilm on masendav. Aga õnneks väljas ei pea kaua olema, vaid mingi pool tundi vast kokku terve tänase päeva peale.
Oeh.. Ma ei teagi.. Rohkem ei ole nagu midagi öelda..
Eks ma õhtul äkki kirjutan midagi.. ? Võibolla.
Homme juba reede.. Ma ei tea, mis sel nädalavahetusel saab. Maale tahaks minna.. Ilusad ilmad saavad ju varsti läbi.. Aga noh.. Eks näeb.
Ah aitab kah praegu.

Tibu, saa terveks! :) (L)

Soovilugu ka.

DJ Tiesto- Close to You.

1 kommentaar:

DixU ütles ...

Aitähh soovide eest:)
eks ma püüan