ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Mis need kilekotid on mingid magnetid või? :D

neljapäev, 18. oktoober 2007

Mis need kilekotid on mingid magnetid või? :D


Üks ääretult tore chill õhtu. Kristiga.



Oeh.. eem..

Kui te tahate kedagi ligi tõmmata, siis võtke kindlasti poest need pisikesed kilekotikesed näpuotsa- kõik tulevad jooksuga ja karjudes :D

Noh.. Jalutasime niisama ja rääkisime ja..
Mõtlesime Laurile külla minna- mõeldud, tehtud. Kuigi ta algul ei võtnud telefoni vastu.. Ja siis kui võttis, siis tuli alla.. Ja tegi suitsu (Kurat, Lauri, jäta maha!) Korra läksime üles ka.. Wuhuu, ma sain ka Lauri juures käidud nüüd- Ongi päev korda läinud :D
Simpel- Lae mind paremalt.. :D
Ei, fun.

Mänguväljakuid hooldab TipTipTap OÜ :D


Mõtlesime Kristiga ühe betoonposti kaasa haarata ja mingi kollase vooliku või asja ka.. Aga siiski ei teind seda lõpuks.. Eks vast teinekord.

Ja Kristi, ma ütlesin, et need ei ole raudselt head kommid :D
Teinekord siis usud eks.
Ja ära unusta mulle helistada, kui midagi ostma hakkad, ma siis ütlen, kas ikka kõlbab :P


Hmmh, mul ei tule mingit head postitust siit.. Ei tule lihtsalt õigeid ja sobivaid sõnu pähe ja seega.. Ma ei kirjuta rohkem. Mainisin vaid ära ja.. aitab kah :)


1 kommentaar:

DixU ütles ...

irw haha lols rofl.
Lauri: tead nalja :P ma ei suitsueta enam:D
(20:45) Lauri: sweeet :D
(20:47) DixU: täna? :D
(20:47) Lauri: jeees ma nii uhke enda üle
(20:50) DixU: nojah..omme lased jälle täiega
(20:50) Lauri: :D nope...
(20:50) Lauri: veame kihla ? :D
14.okt.2007