ˇ Ja tegelikult ongi nii..: nii ta on ja.. nii ta jääb?

teisipäev, 16. oktoober 2007

nii ta on ja.. nii ta jääb?


Gert says: ta jälle uuris et kuidas sul läheb..

Gert says: ma niiväga tahaks, et te saaksite üle sellest mis teil on ja te suhtleksite :/
Kiisu. says: njah, ma tahan ka.
Kiisu. says: aga ma ei saa ju midagi teha
Kiisu. says: ta ei taha minust kuuldagi
Gert says: see on nii ebaloogiline.. kui ta uurib minu käest et kuidas sul läheb ja nii.. järelikult teda huvitab ju. miks ta ei võiks kurat sinuga rääkida.
Kiisu. says: aga.. mis ta ütleb, kui sa küisd et miks ta minuga ei suhtle?
Gert says: no ta lislt ütleb et ta ei taha. aga ma ei kujuta ette mis see tegelik põhjus olla võib
Kiisu. says: ta eestisse ei tule millalgi?
Gert says: kuule ma ei teagi. eks ma uuri. aga ta ju ei ole nagunii nõus sinuga kohtuma.. :S
Kiisu. says: hakkab olema. Ma tahan teada mis toimub. ja et.. kas ta jääb mu ellu edasi.. või ta kaob siit. aga mitte nii nagu praegu on. see on vastik!
Gert says: njah.
Gert says: Kuidas sul muidu läheb? peale selle et.. sa ei tea mida oma eluga peale hakata ja muu stuff mis blogisse oled kirjutanud? :P
Kiisu. says: mm.. hästi i guess.
Kiisu. says: ja tore teada, et sa ikka loed vahest :)
Kiisu. says: ja.. ma kohe blogitan veidi ka :D
Kiisu. says: ära kõvasti löö :D

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

heh :D