ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Saaaaaaaaremaa.

laupäev, 13. oktoober 2007

Saaaaaaaaremaa.


Kõlab hästi eks?

Minuarust ka.
Et..
Alustame algusest........


Saaremaa Ralli.
Wiiii, eksju.

Hommikul, ei, sorri- öösel- kuskil kolmveerand nelja paiku hakkasime liikuma.
Sõitsime siis kolmekesi- Allu, Dixu ja mina- rõõmsalt (loe- uniselt) Virtsu sadama poole.
Saime praami peale ka. Ja jõudsime ilusti Kuivastusse ka. Liikusime siis Kuressaare poole.. (vist?) Ja siiiiiis..
Kits.
Pidur.
Ja..
Njah.
Võite ise ka arvata.
Igaljuhul.. Ehh.. Jah, väga hull nagu.
Emm.. Ma ei teagi.. Ei oskagi nagu seda kõike kirja panna.....

Meil ei olnud õrna aimugi kus me olime.
Kits oli kraavis.
Numbrimärk oli keset teed ja vägaväga imelikult.. mm.. kõveraks läinud.
Allu peatas ühe auto kinni ja uuris kus me oleme ja helistas politseisse. Politsei pani andmed kirja ja ütles, et võime ära minna- et noh, mis seal ikka teha.
Juhipoolne tuli oli sodi.
Radikas.. ee.. tilkus?
jnejnejne eksju.
Aga noh.. Auto liikus põhimõtteliselt.
Nojah.. Pikapeale siis hakkasime liikuma. Tagasi. Praami peale ja..
....
Pärnu kandis.. ohooo, jess, politsei sõidab vastu, sõidab mööda, keerab ringi ja peatab. Noh.. Load ja värgid ja laseb puhuda ka ja.. Küsib et mis autoga juhtus ja ütleb siis et me ei tohiks üldse sõita ja..
Väike kollane paberike ja..
Natuke peksmist ja väänamist.. Ja voilaa, numbrimärk oli peaaegu sirge. Panna ei olnud seda muidugi kuhugi, niisiis.. aknale.
Jaaaa, edasi Tallinna poole.
Noh, jah. Peatustega, muidugi.

Tähendab.. Ah ma ei teagi. Ma ei oska midagi öelda. Kirjutada.
Lühidalt kokku võttes on nii, et.. Jõudsime Tallinnasse. Jõudsime Allu maja ette. Mis sest, et me vahepeal sõitsime seisva mootoriga, et üle ei kuumeneks. Njah.. Kuumenes ikka.. Natuke. Õli kees vaid veidi.. Aga.. Noh.. Jah.. Mis ma ikka räägin siin. Saaremaal on käidud. Rallil.. seekord mitte.
Kitsest on kahju.
Ja autost.
Ja Allust.

Väike edit. Paar pilti ka!























Et noh.. Saaremaale?

3 kommentaari:

Unknown ütles ...

täitsa pekkis !!! ma lugesin su juttu ja mul jäi karp lahti... lühidalt, tabavalt, kõik öeldud.
Ma ütleks vaid seda, et peaasi, et ise kõik terved olete !
armastan :*

DixU ütles ...

irw..thjah oli se alles seiklus.
JA jälle märk sellest et mind ei tohi kaasa võtta kui ma kuhugi uude kohta lähen kus ma käind pole:P
Btw sa Piret võiks autost pildi ka postitada.saaks ehk veel parema ülevaate :)
Küsi mu käest pilti kui tahad

Kiisu ütles ...

Küsitud:D
Kohe tuleb pilt ka jah...
Väike edit.
ja Kristi, armastan sind ka :*