ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Põgenenud? Varastatud?

reede, 26. oktoober 2007

Põgenenud? Varastatud?


Hommikul üles tõustes avastasin oma suureks üllatuseks, et mu juuksehari on kuhugi kadunud. Mitte lihtsalt niisama kuskil ebatavalises kohas, vaid täiesti kadunud. Ja lisaks koos kolme patsikummiga!

Timo pakkus, et äkki on ema käes- selleks ajaks olin ma juba ema käest küsinud ja tema väitis, et ta pole näinud seda. Timo ütles, et kunagi ei küsita, vaid otsitake kõik kohad läbi, et nagunii peidab kuskil. Tegin seejärel selgeks, et SEDA juukseharja mu ema ei kasuta ja isegi ei puutu mitte. Miks? Sest see on minu oma! Ainult minu ja mitte kellegi muu. Jah, olen imelik, mis siis?
Jätkasin otsinguid.
No ei olnud mitte kusagil.
Vend pakkus, et äkki ma käisin öösel unes ja panin ta kuhugi karpi v midagi :D
Noh, vaevalt. Kuigi jah, vaatasin mõnda karpi ka igaksjuhuks ;)
Kapi all ega peal ei olnud, voodi all ega peal ka mitte, laual ei olnud, laua all ka mitte, toolidel ka mitte, toolide all ka mitte, riiulitel ka mitte, sahtlites ka mitte(seal ta ei ole ka kunagi), vannitoas ei olnud, teistes tubades ega köögis ka mitte..... Mitte kuskil ei olnud noh!
Järjekordne oting lõpetatud, arutasime Timoga, et äkki ta põgenes ära. Aga kuidas siis? Jalgu tal ei ole, autot ka mitte.. Timo variant oli, et ta roomas! Jah, võimalik. :D
Siis ma tulin sellisele järeldusele, et Timo pani mulle mingi needuse peale vms. Sest just see oli see päev, kui ma temaga esimest korda läbi MSNi suhtlesin.
(13:42) Kiisu.:kuidas ma ilma saan?
(13:42) Kiisu.:see on mingi sinu needus
(13:42) Kiisu.:raudselt!
(13:46) Maglor Sîrfala:deem...vahele jäi



Ja ta tunnistaski üles!
Aga ta keeldus seda mulle tagasi andmast.
Proovisin kõike. Ta ei andnud! No on pätt eks.
Meie vestlus lõppes sellega, et ma ütlesin talle, et õhtul peale tööd keeran oma toa segamini- kuskil peab see hari ju olema ja et kui ei leia, siis hüppan aknast alla. Ta ütles sellepeale, et mingu ma parem uksest- lihtsam ja vähem vigastusi.

Noh, otsisin veel. Ei old kusagil.

Nüüd tulin töölt ja on plaanis otsinguid jätkata.
Hoian teid kursis.
Ja kui teil on mingeid vihjeid, siis palun pange need kommentaaridesse.
Ma ei ela selle harja kaotust üle lihtsalt..


Väga kurb :(


Jajah, nali naljaks, aga tegelt on asi suht tõsine :/

Kommentaare ei ole: