ˇ Ja tegelikult ongi nii..: I replay it in my head over & over again..

neljapäev, 17. september 2009

I replay it in my head over & over again..

..and it hurts so bad.


Täitsa hull, kuidas üks vahejuhtum hinge poeb. Miks ta nii tegi noh.. Urr.
Kui ta teadis, kui palju TEMA mulle tähendas. Kui ta teadis, kui sees ma olin omadega. Ja kui teadis, kui õnnelik ma tegelikult olin tol hetkel.. Ja kui teadis, mis minuga toimus, kui see kõik.. läbi(?) sai...

Üldiselt on nii, et see muutis hetkel kõike vägagi palju ja.. Ma ei usalda teda nii, nagu enne..? Ma tean, et sellest on liigagi palju aega möödas juba ja see ei tohiks mulle midagi tähendada, aga.. Ma ei saaaa.
Ja noh.. Tema käitumine.. Nagu see kõik ei oleks üldse mainimist väärt olnudki noh. Kuidas saab nii.. Ei arvanud, et ta selline on. Pettusin, mhm.


See selleks.

Nädalavahetusel lähen vist siis maale. Võibolla ka Valgehobusemäele ja Kakerdajasse, kui hästi läheb :P
Järgmine nädal vb mõnipäev Paldiskisse, kui võimalus tekib :)
Siis millalgi peab ikkagi Pärnus ära käima.
Ja Haapsalus.
Ja tegelikult on to-do list üsna pikk.
Keepin' it busy, kui nii võib öelda.
Täna lebon niisama, kolm päeva olin tööl. Eile oli killer päev, shokolaade ma ei taha ikka VÄGA pikka aega näha nüüd :D

Aga leff, hiljem maandun siia uuesti vist. :)

Kommentaare ei ole: