ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Imagine Vol.2

teisipäev, 1. september 2009

Imagine Vol.2

Korjad omale mõned õunad ja värsked kurgid, pakid asjad, teed koerale pai ja astud väravast välja. Istud autosse ning sõidad minema. Sõidad minema sealt, kus siiamaani on alati olnud nii hea olla, aga kust sa praegu tahad kaugele minema saada. Tahad ära, sest igaltpoolt trügivad su ette vaid mälestused, mis praegusel hetkel lausa väljakannatamatud on. Lisaks neile piinavaile küsimustele, mida igast ilmakaarest vahetpidamata kaks päeva järjest lendas, pead kuidagi hakkama saama ka mälestustega, millest kuidagi hoiduda ei saa. Küsimustele vastad korra ära ja sinna nad siis (heal juhul) jäävadki, aga mälestused...................

Ah kuradile need mälestused. Praegu võib tunduda, nagu ma kahetseks midagi. Tegelikult ei kahetse. Tegelikult ma TEAN, et nii on MULLE parem ja just nii peabki olema. See valu ju ükspäev kaob, eks? Ma ju tean, et see oli õige otsus ja et seda oleks pidanud juba varem tegema, oleks valutum olnud. Õhh, aga see teadmine ei muuda praegu midagi. Mitte miski ei muuda midagi. Tuleb lihtsalt leppida sellega, mis on praegu ja nüüd. Tuleb leppida mõttega, et seda mis oli ei saa enam kunagi tagasi. Tuleb lahti lasta. Lõplikult lahti lasta.
Ja see ei tohiks olla üldsegi mitte raske. Kui läheneda õige külje pealt, siis on see kerge.(Hmm, kerge???) Kui läheneda selle külje pealt, et tegelikult oli tema see, kes loobus. Loobus juba ammu. Ja tegelikult on see tema kaotus, mitte minu.


Ja nüüd ütlesin ma välja kõik selle, mis mul hetkel öelda oli. Punkt.



Ära minult sõnu palu, kõigest rääkima ei pea.

16 kommentaari:

DixU ütles ...

okei ma sain aru et jutt käib minust.ah et mina loobusin juba ammu?
Kui siin keeg üldse viimaselajal loobus siis olid se just SINA.
Ja mida mina pidin tegema et minujaoks oli sul alati jalg haige ja minuga sa eisaanud muud teha ja olla kui kad linnas toas passida või maal olla.
Niiet räägime ikka nii nagu asi oli.ja minujaoks oli allaandmine see et ma ei viitsind tõesti kord aastas oma puhkuseaega kuskil toas veeta: :) seega ma oleks pidanud loobuma ona puhkusets ja süvenema sulle et siis miski paremaks läheks.?
Järeldus selline et sina ei viitsind ja tahtnud minuga olla.tõid vabanduseks oma haige jala.
ja mina eitahtnud sellepärast toas passida ja siis said mind süüdistada et mina ei hooli:) selline järeldus siis.aitäh -headaega.

Kiisu ütles ...

Hea et vähemalt aru said et see Sinu kohta käis.
On näha, et Sul on mulle paljugi öelda, äkki teed seda? Mitte siin, see pole vajalik.
Ma isegi ei viitsi enam seletada, vahet ei ole nagunii, aga ära palun aja jälle kõike minu süüks. Tunnista kasvõi üks kord, et midagi on olnud ka Sinu viga.
Mina pidasin oluliseks olla lihtsalt Sinuga, Sinu jaoks tundus see koormana, kui pidid samamoodi käituma. Mina pidin näitama oma hoolimist kasvõi sellega, et tulin korra läbi, kasvõi korra... aga Sina seda teha ei suutnud ja ei tahtnud.
Sõprade tuurile sa isegi ei kutsunud mind, kuigi rääkisime enne, ja sa teadsid, et ma tahan minna.
Ja lõppude lõpuks ikka ja jälle see, et sinu jaoks kehtisid alati ju mingid teised ja nn leebemad reeglid.
Ah ma ei viitsi. Sellel ei ole mõtet. Aga sa võiksid sellest aru saada lõpuks ometi, mis selles nii kuradi rasket on...?
Aitab. Ammu juba aitas. Aga kirjuta kiri või midagi ja räägi hingelt ära mis Sind vaevab.

Kaisu ütles ...

Minu arvamus on see, et kui hoolid, siis istudki koos kallimaga toas, sest Tema ei saa muid asju teha ja see ei loe, et väljas on suvi ja palju rohkem tegevusi - tähtis on see, et Te veedate aega koos !

DixU ütles ...

ei kutsund tuurile sa tahad öelda nüd tagant järgi et sa oleks tulnud?.miks ma seda kül ei usu:D
sul oli võimatu bissipeatussegi liikuda ja bussiga siia sõita..rääkimata mingist krdi tuurist..kammooon.Ja mina eimäleta et sa oleks öelnud et sa minna tahad.Ütle nüd jah et ma ei mäleta.ausaltöeldes ma ei viitsi ka seda teemat ajada..ma polegi öelnud et ma kõik sinusüüks ajaks..aga suur osa sellest oli sellepärast et kui mina midagi pakkusin siis li sul jalg haige või ei viitsind ei tõmmanud misiganes..kas maale või tule passi sinujuures toas.Millest ma pean aru saama..et s ekõik on minu süü?..in my face!JA kui sulle juba ammu aitas siis miks sa seda easi lükkasid..tahtsid et ma lolli mängiks.sind igalepoole kutsuks asjatult?või kui ma tookord öösel sinna tulin ja sa ei teinud must välja.viskasid pmst teisetuppa nagu mingi võõra.
okei tõesti ma eitaha end rohkem ärritada uuesti.It's over,It's done,It's finished...Hope u are happy now..kepsuta nüüd.

DixU ütles ...

istun kodus sest tema "ei saaa muid asju teha"
rõhutan """" EI SAA""""
se tähendas seda et MINUGA ei saa.
teistega kõike muud saab:)

Kiisu ütles ...

Samad sõnad sulle, kõike muud tegid, aga minu juurde ei tulnud, kui ma voodisse aheldatud olin.
Ütlesin, et käitun sinuga samamoodi, nagu sina minuga. Muud moodi sulle ju midagi selgeks teha ei olnud enam võimalik.
Veel midagi? :)

DixU ütles ...

kus nüüd ütles..käisinkül seal kui sa kodune plid veel.
hiljem loobusin.sest said ise kõike muud teha va minuga oldud.ja nüüd ma lõpetan.

Kiisu ütles ...

Tubli.

Trintsu ütles ...

no anna andeks Piret.. aga ma ei ole algusest peale saanud aru mida selles jobus leiad? Jube lahe on olla inimesega koos kes flirdib iga ettejuhtuvaga ja eriti veel sinu sõbrannadega... ? Keegi kes sinust välja eriti ei tee ja veedab rohkem aega oma exiga kui sinuga, eriti veel närvi ajas see et Dix ei suutnud isegi paar meetrit sõita et sinuga korra kokku saada.

Sorri, isegi Lents oli parem mehena kui Dix.. Või noh, tegelikult ei pea neid võrdlema...
Dix ju alles poisike..
ja välimus.. noo pliiiiis...
Ahh.. Everything about him... oeh..
olen üritanud terve see aeg kui koos olite midagi head mõelda Dixut...
ja mitte midagi ei ole sellist öelda.

Kole poiss veel koledama iseloomuga.

Dixul veab et pole veel mulle silma alla sattunud kui mu naabrinaist külastab..
Saaks panniga...
äkki tuleks mõistus ka pähe.


Jaaah, olen küll tige..

Tige et mõni mees nii loll ja nii kitsa silmaringiga on.

JAH DIX, SA OLED SÜÜDI!
Oled süüdi selles et siiis kui Piret sind kõige enam vajas olid sina absoluutselt igalpool mujal.

DixU ütles ...

ma tahtsin selle teema siin unustada..aga no maisaaa.Ma loen naeran ja imestan kui lolli ja litsaka mõtlemisega mõni siin on.esiteks kes siin üleüldse SINU arvamust küsis..ja mis välimuste kirjeldamine.midagi targemat ei oska rääkida?
nagu väike laps..ähää ta on kole mulle ta ei meeldi ta on loll.
Tuleb siin panniga vehkima.Miskurat on SUL mõelda või ÖELDa siin teemas.
Tra kõik su mõtlemine käib ainult ümber augu..flirdin tema sõbrannadega..dsiiises cryst.
KAhju et ma pole nii õel inimene südamest et sulle sitatsi öelda.Tead kus tahaks aga ma lihtsalt ei suuda.
See mis puutub minusse ja mu eksi.Veedan temaga rohkem aega?
äkki räägid detailsemalt mida sa arvad ja mõtled.ma tahaks väga kuulda ja veel su mõtlemise üle naerda.
Ma ütlen lihtsalt seda et sa oled rumala mõtlemisega hukkaläinud tütarlaps.Niih nüüd ma olen omalpoolt sulle ka vastanud niiet 10 posti selle teemapeale on vist selle blogi rekord.

Kiisu ütles ...

No kurat, mis te teete siin nüüd. Pold päris nii mõeldud et siin mingi läbustamiseks läheks eks. Aitab ja punkt!

Anonüümne ütles ...

Selle teksti järgi võiks arvata, et "tarkpea" Trintsu on 13-aastane. on mul õigus? :) või on tegu alaarenenud täiskasvanuga,kes ei oska end ning Piretit muud moodi kaitsta, kui teiste solvamisega.Tahaks sind ennast näha miss perfect.Võiksid vahelduseks oma eluga tegeleda,mitte akna peal pann käes naabrite tegevust jälgida ;)

Trintsu ütles ...

Kallis anonüümne idiooot, kes ei julge isegi oma nime avaldada :D Tahan ka sind näha... Niiet ütle kus ja millal kokku saame?
Tallinna piires sobiks hästi. ajas pole küsimus... sinusuguse debiiliku vaatamist naudiks kohe. Like a freak show.
Jään su vastust ootama.
Ja kui tahan siis kasvõi akna peal pann käes naabrite tegevust.





Ja Dix..mul tuttavad kõik sinu vanused ja vanemad... imelik küll neil mõistust ja välimust palju rohkem. Võid naerda või nutta... mina sinu asemel nutaks..
Kahju kohe sinust.
Tõesti vägavägaväga kahju.
Oled juba 22 aastat vana ja mõistus ja välimus max 14a oma.
Oled isehakanud playboy kes lihtsalt jätab oma käitumisega rumala mulje.
Olen sinusuguseid varemgi näinud :D
Koomilised olete.

Kuigi peaks mainima ka et tänapäeva 14 aastased on ka rohkem arenenud kui sina.
Südamest kahju kohe sinust.

Kiisu ütles ...

Lõpetaks ära äkki. Valige mõni muu koht, tänan.

DixU ütles ...

Sinujaoks on muidugi kõik targemad kui su enda IQ on väiksem kui su jalanumber.
Sa tead mind ainult niipalju kui pireti kaudu seega sa eitea must midagi:)
Tõepoolest sa katsu oma eluga hakkama saada.kasvata oma last ja leia omale mõni targem hobi kui teiste ellu sekkuda.Mul on piretist kahju.ma saan aru et sa oled ta kauaaegne sõbranna..aga et ta nii rumala mõtlemisega inimese otsa sattus.
Ehk siis kõik on vale kui keegi tänapäeval oma eksiga läbi saab..on kohe mingi petmine ja nurgataga seks.paarkorda aastas näed on kohe traagika.raudselt petab!
See et su omad kogemused sellised on ei tähenda et ülejäänud NORMAALSED inimesed nii teevad:)
Sorry piret aga se on lihtsalt nii POP teema nüüd.Poleks triine oma nina siia toppind.milles pole tal pmst midagi kaasa rääkida siis oleks kõik korrasaga mind häirib see et keegi kes midagi täpselt eitea tuleb kekutama ja tähelepanu otsima,-ja mingeid välimusi ja maitea misajsu võrdluseks tooma.mingite oma meestega võrldema.mine ela end mujal välja..Mõtle nüüd sügavalt OMA elu üle järele..ja siis võrdle seda sellega mida sa mulle näed..kui leiad 10 sarnasust oma jutule teen välja!
aga heakül.Mul targematki teha kui siin mõne rumala tütarlapse halamist kuulata kes ei suuda enda eluga hakkama saada.
Mind ära süüdista selles pikas dialoogis siin.Ainuke rumal kes oma nina valesse kohta toppis triine.

Trintsu ütles ...

Esiteks, pole mina kordagi maininud sexi või petmist... seda oled sa ise endale ettekujutanud. Kusjuures kõige tõenäolisem on seele puhul see et kas oledki nii teinud või oled tahtnud nii teha.
Just sellepärast et ma ei tunne sind (tean vaid läbi Pireti) räägingi asjadest mis mulle silma jäänud on.
Sina aga tead mis vb vähemgi sest ega ma ka Piretile vägaväga paljudest asjadest ei räägi.
Mina väitsin seda et tegeled exiga rohkem kui oma naisega. On siis tõesti raske pärast külaskäiku Pireti juures korra käia?
Või kui tal jalg haige oli. Ei jumala eest ära riku oma puhkust, olles oma naise kõrval kui ta sind vajab.
Sina olid see kes ei viitsinud.
Nüüd leiad et ei ole milleski süüdi, kuigi sul pole ühtki vabandust miks nii tegid. See et puhkus oli oleks pidanud tähendama seda et sul on rohkem aega... Oleksid saanud ka mõlemat teha..Päeval Pireti juures õhtul peol või grillimas, rullitamas... midaiganes noh.
Ega ei ootagi et sa mõistaks mida sa valesti tegid.
Aga ürita korraks mõelda end Pireti asemele. Mida tema oleks pidanud tundma?


Ja btw. suudan oma eluga paremini hakkama saada kui sina.
Aga kasva eks ükskord saad sinagi aru.
(loodetavasti)