ˇ Ja tegelikult ongi nii..: What more can i say..?

neljapäev, 10. september 2009

What more can i say..?

Valesti kasutatud tunded. Kasutatud tunded. Kasutud tunded. Tunded.

Ma vihkan tundeid. Reaalselt.
Ma tahan neist lahti saada. Kuidas?


Jätke mind rahule, mul pole vaja teie hoolimist. (?)
Oleks lihtsam, kui te ei hooliks. Oleks lihtsam, kui teile ei läheks korda minu tegemised. Oleks lihtsam, kui ma oleks üksi. OLEKS! (Koos präänikukoormaga.)

Poleks tundeid, siis oleks kõik korras. Aga need tunded teevad kõigest ilusast mingi sasipuntra. I hate this part.


Ma heameelega lubaks siin ja praegu, et ma ei armu enam mitte kunagi. Ütleks, et ma ei vaja armastust.

Aga..


Mhm, vihkan, et neid kuradi tundeid kuidagi OFF seisu ei saa lülitada.



Ärge rääkige mulle, et ma saan kunagi õnnelikuks.. Päriselt ja tõeliselt õnnelikuks.
Miks?
1. Ma ei usu seda.
2. Ma ootan seda NII hullult. (Hullunult?)


Põhipoint sai selgeks eks? Ma vihkan tundeid.


Ja tegelikult ma siiski vajan teid. In some kind of fucked up way.



I'm confused. Wait.. Maybe I'm not?




Alen ja Arktika - Ainult tänaseks ööks.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Oleks on paha poiss.(Ka ilma präänikukoormata.)
Aga vähemalt üks mõttekaaslane on minu näol sul olemas.

Hoolin. Andesta, et kadunud olen, still the same shit. Mõnipäev helistan ja siis küpsistame.

K.

Kiisu ütles ...

Ootan küpsistamist. :)