ˇ Ja tegelikult ongi nii..: ...just take my hand.

kolmapäev, 23. september 2009

...just take my hand.

Sassis, oi kui sassis.

Siia oleks tulnud praegu pikk tekst, mis koosneks enamjaolt sõnadest "oleks" ja "võiks" ja "tahaks", kui ma vaid TAHAKS sellest kõigest kirjutada. Aga ma ei taha. Ma ei taha mõeldagi selle peale. See kõik VÕIKS lihtsalt olemata olla. OLEKS ehk parem, kui see kõik ei toimuks praegu.. Aga noh, see on jälle see teema, et olen kord kogemuse võrra rikkam?? (Ps, kui sa asjast midagi ei tea, siis saad raudselt väga valesti aru.)

Lootmisel pole kah mingit mõtet..

Kui elada ainult selles praeguses hetkes, siis oleks isegi kõik päris hästi. Aga ei saa nii. Nädala pärast on kõik hoopis teisiti ja see pragune hetk on siis vaid mingi mälestus ja siis valdab vaid mingi.. If only-tunne. That sucks.
Võiks olla nii et.. kurat, las ta jääb.

Mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada ju tegelikult aga näedsa siis..


Aga on üks inimene, kes sellest kõigest aru saab. ( Ma ei usu Su olemasolusse ! )


Ja endiselt jääb siia lõppu Reamonn - Alright. See lihtsalt läheb nii hästi praegu kõigega kokku. Niiiii hästi.





PS! ILUSAT SÜGIST ! ! :)

1 kommentaar:

Kaisu ütles ...

...Don't let the world get you down
Reach for the love that's all around
It'll be alright baby we'll make it
alright...


*kallib ja paib*

Ja ofkoors, Ilusat sügist ! :)