ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Smile like you mean it and let Yourself go.

pühapäev, 6. september 2009

Smile like you mean it and let Yourself go.

Ma ütleks, et mul läheb hästi. Tore on, kui te usute ka.
Õpin keskenduma sellele, mis mind õnnelikuks teeb ja jätma maha selle, mis kõik sees puruks peksab. Õnnestub, vahest. Ja kui ongi hetk, mil kõik tundub lootusetu ja tekib tunne nagu mitte millelgi ei ole enam mõtet.. Siis nüüd ma juba tean, kuidas sellest välja tulla. Enamjaolt. Alati on erandeid muidugi. Aga alati olete mul teie, thanks 4 that btw.

Siin ja praegu ma ei hakka rääkima sellest, kuidas ja miks ma midagi tunnen ja mis toimub ja üldse.. Ja see kõik ei olegi tegelikult oluline. Oluline on see, et ma saan hakkama. Ikka ja jälle saan ma hakkama. :) Olen ju alati saanud, või mis?



Kristi, ma IGATSEN SIND!!! Täiesti hullult.
Ja Helen - sorry, i messed up, püüan end parandada, ausõna.




Vähe on inimesi, kes on leidnud tee minuni, mhm.



Nüüdsest ongi nii, et kõike jääb lõpetama mingi lugu. Ja alati ei pea otsima mingit vihjet. Alati ei ole mingit seost. Vahest ainult ;)
Igaljuhul, seekord siis selline. Üheksakümnendad :)



Best B4 - Ma tahan sind.

Kommentaare ei ole: