ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Make it allright.

kolmapäev, 30. september 2009

Make it allright.

Decoded again, jeeij.
Kullake, no-matter-what tead Sina mind vist ikkagi kõige paremini ju. Ma mõtlen praegu seda, mis Sa MSNis siin ükspäev mulle rääkisid. Sest.. tegelt oli Sul õigus. Mina ise ei saanudki sellest veel aru, aga Sina said. Ja nii ongi. See tundub tegelt niiii ülitobe praegu. Ja üldse kuidagi ebareaalne või.. Ma ei teagi. Igaljuhul oli Sul õigus ja see on oluline. Aga, tsssst! - las see kõik jääb praegu, eks :)
Ma tahtsin Sulle midagi veel rääkida, aga ma ei jõudnudki selleni. Seega kordust on vaja ! (Ja pealegi peab minema sulle hambaharja valima! :D)

_____________________________

Nii, mis siis veel?
Still keepin' it busy. Ei oskagi väga teisiti. Aga Teie jaoks on mul siiski aega, lihtsalt tuleb päevake ette ära broneerida.
Loodaks järgmine nädala selle sügise lõpuks pildile püüda. Ehk õnnestub.
That's it.

_____________________________


Ja siis.. On midagi, mis ei lase mul isegi magada mitte. Ma olen mitu korda juba tahtnud sellest kirjutada, aga ma ei ole osanud.. Ei oska siiamaani.. Aga ma enam ei saa!
TRIINU, Sina. Või õigemini ei lase magada see, mida tegin mina. PALUN ANNA ANDEKS!
Ma tean, et see vabandamine ei tähenda tegelikult mitte midagi ja see ei muuda mitte midagi ja üldse on kõik väga pähhpähh, aga lihtsalt tea, et ma tunnen ennast päriselt ka täieliku tolgusena selle koha pealt. Ja Sul on vägagi suur põhjus olla mu peale pahane ja solvunud. Ja pettunud. Jah, ka mina olen pettunud endas- ma ei uskunud, et ma nii võiks teha..
Ma lihtsalt mõtlen, et kas ma kuidagi üldse suudan seda heaks teha või olen seekord suutnud kõik lõplikult ära rikkuda. Ma tean, et mina seda endale andestada ei suuda, see jääbki närima. Aga.. Siiski ei suuda ma Sinuta. Täiesti kohutavalt tunnen puudust neist aegadest, kus me iga päev rääkisime pikalt ja laialt. Sa oled mu kõige pikaajalisem ja kõigekõige parem sõbranna ja ma loodan, et Sa TEGELIKULT tead seda. Jah, minu käitumisele ei ole mitte mingit vabandust, tõesti ei ole, aga siiski tahaks ma, et meil kõik korras oleks. Aga samas saan ma väga hästi aru, kui Sa mu pikalt saadad. Tõesti saan.
Ma ei oska midagi teha. Ma ei oska midagi öelda.. Ma lihtsalt niiväga tahaks, et kõik oleks nii, nagu oli enne. Tahaks, et oleks nii nagu oli.. Ütleme näiteks 2 aastat tagasi.

IGATSEN SIND!

PALUN VABANDUST KALLIS! This is my way, You know it.




Ja lõpetuseks lugu. Vihjega või ilma? See jääb Teie otsustada.






If I had one single wish
I'd go back to the moment I kissed You goodbye..
Nomatter how hard i try,
I cant live without You in my life.