ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Life works in mysterious ways. Still.

esmaspäev, 7. september 2009

Life works in mysterious ways. Still.

Nonii, jälle siin. Liiga tihti juba või viitsite veel lugeda?
Blokk on maas, ütleks.

Seekord ma tahan seda öelda, et TEGELIKULT ei ole ma muutunud. On muutunud vaid paar tegurit, mis tahes tahtmata näitavad mind veidi teises valguses. (???)
Aga olete märganud, et kui keegi ütleb et sa oled muutunud, teeb ta seda siis, kui sa ei ela oma elu enam nii, nagu tema seda ootaks? Muutumine on temas, actually.

Ja kui ma ei käitu hetkel nii, nagu te ootate või soovite siis.. No mis siis ikka. Alati ei saagi minna kõik nii, nagu tahad. Ma ei saa olla selline, nagu teil parajasti vaja oleks. Ma ei ela teile, vaid siiski endale.
Tore on, kui te mu pärast muretsete, päriselt. Aga vahest ei ole mulle seda kõike lihtsalt vaja. Vahest ma ei jaksa seletada ja selgitada et mis ja miks toimub. Ja vahest ütleb vaikus rohkem kui tuhat sõna. Vaikus on hea. Mõistmist veidi, eks?
Seega, andestage kui ma vastik olen vahest, aga püüdke siiski aru saada. Jällegi, tuleb läheneda õige nurga alt ja kõik on korras. ;)


PS! Kui tekib hetk, mil ma vait olen ja mingeid omi mõtteid mõtlen või lihtsalt tühjusesse vahin siis paluks mind kiiremas korras reaalsusesse tagasi tuua, tänan :D (Et sikuta sabast või midagi ühesõnaga.)


______________________

It's all good. Maybe.




I'm thinking about all the things

I'd like to do in my life

I'm a dreamer, a distant dreamer

Dreaming far away from today




Duffy - Distant dreamer.

4 kommentaari:

Trintsu ütles ...

minu arust oled sa küll muutunud :)
Veeeeeeeeeeel kallimaks ja toredamaks ;)

lavjuu, my sweet Chicka :*

Kiisu ütles ...

Selle peale ma küsiks, et kas sa palun seletaksid veidi pikemalt milles see väljendub. Msnis äkki, mitte siin, aitäh? :)

Trintsu ütles ...

seda saab vabalt tehtud ;):D
Näiteks kasvõi üllatuslike külla hüppamistega ;) :D

Kiisu ütles ...

Mhm, thats right.