ˇ Ja tegelikult ongi nii..: :)

teisipäev, 11. märts 2008

:)

Onju vahest nii, et te ei saa mult sõnagi suust.. Ja siis vahel ei jõua äragi kuulata?
Vaadates, mis ma viimasel ajal siin blogis teinud olen, siis on hetkel kindlasti see teine periood.
Liiga tihti?
Hääh, who cares, mina olen vähemalt rahul :D


Ja nii ma siis triivin elus edasi

keegi ei ütle et miks ja kuhu ta viib
millegi jaoks peab olema sätitud see nii
et sa mingil hetkel kõik saad tagasi..


Smilers :)
Lisaks siia praegu Linnahalli katuse ja.. Kakao ja.. Kristjani..
Tähendab, khmm, ei ma ei mõtle enam sellele :)
Ei igatse. Mkm.. Mkmmm.. MKMM!
Oeh.
Raske juhus.

Tegelikult tahtsin ma öelda seda, et see praegune uute postituste tihe ilmumine siin on suht ajutine nähtus ja varsti ei ole minust nagunii jälle midagi eriti kuulda. Te ju teate kuidas sellega on. :)

Ja ma lõpetan jälle.
Lähen võtan oma kaisukaru ja poen oma pisikesse mõnusasse voodisse, panen klapid pähe, hea muusika mängima, kustutan tuled ning vaatan tähti :)
Just nii ;)

Headööd :)

6 kommentaari:

DixU ütles ...

abuuf.
Ma hakkan seda K tähega nime vist unes ka juba nägema..kahtlases ei lähe juba?:/
okei 1 kord üle mingi aja..2korda..nooheakül..aga 3.kas tuleb veel mõni enne nädalaehtust..kuu lõpuks võib asi päris hull olla nii jätkates.sorry:)

Kiisu ütles ...

Emm.. milles probleem?

DixU ütles ...

nevermind.

Trintsu ütles ...

mm.. no mina nagu üldse eriti ei tea mis teema sul oli Kristjaniga jne... aga see igatsemise asi tundub mulle ka kuidagi hmmm... nagu... mn.. liiga sõbralik?
Oli see ikka ainult sõprus või midagi enamat?

LAvjuu..
ja
WOWOWOWOOOOOWOWOWOOOOOWOWOWWOOOW!

Trintsu ütles ...

Ja ära löö!
Hammustan vastu ;)

DixU ütles ...

Trinusu gets the point mida minagi mõtlesin.:S:/
ja btw ma ei tea üldse eriti su minevikust midagi.sa ju ei räägi ka kui ma küsin.