ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Katse kolm.

reede, 21. märts 2008

Katse kolm.


Vedelen Dixu juures voodi peal. Kell on 22.59. Mul on üks tund, et kirjutada 1000sõnaline blogi sissekanne. Ma.. Proovin :D

[Paus]

Telekast tuleb mingi film ja ma kuulen hiina keelt. Vahetan kanalit. Nüüd on mingi film kus on hääled: „Oooh, aaah, Frank”-„Stop making the freaky voices. Shut the hell up.”

Heh, okei, taustaks kõlbab kah.

Ahjaa, muide, Häid pühi! : )

„When you love somebody, you gotta except them the way they are.” (Filmist kõlas just)

Ja nii täpselt ongi.

Ahjaa, mis ma mainida tahtsin tegelt..

Mis mõttega te panete omale MSNi nimesse mingid sõnad ja laused tuju kohta või midagi ja siis kui ma küsin selle kohta, siis te ütlete et: „Ah jäta rahule, ära küsi, ära uuri, see niisama” vms. Mis mõte sellel on? Miks te panete omale nimsse asja, mis paneb teised huvi tundma.. Ja siis ütlete et ärge uurige. No ma ei saa aru.. Milleks? Lihtsalt et.. Tähelepanu saada?

Tähelepanu saab muudmoodi ka, päriselt.

Olen 8 minutit kirjutand, ja mis saanud on? Mitte midagi.. Kokku vaid 172 sõna. Masendav.

Aga olgu..

Dixu istub arvuti taga, näpib minu kaamerat.. Ta võiks ka tulla ja midagi kirjutada. Saaks äkki kiiremini? Proovime? *Hüüab Dixut*

Nujah, ta ei tea midagi kirjutada..

Hmm.. Ma mõtlen et.. See katsetamine viib selleni, et minu poolt tuleb iga päev siia mingi postitus. Seda sa Triine tahtsidki? :D

Oeh, ma ei tea, ma lõpetan. Vaatan telekat ja varsti lähen tudile ära ka.. Täna saab vast korralikult magada ka : ) Wiiiii : )

Kuigi.. Kiusatus on.. Kirjutada 1000 sõna. Aga millest???

Ma teen selle veel ükspäev ära, ausalt.. Aga ma ei kujuta ette millal.

Praegu igaljuhul lõpetan. Olge paid! :*


1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.