ˇ Ja tegelikult ongi nii..: .. Now you`re gone and im lost without you here now, but i know i gotta live and make it somehow.

esmaspäev, 10. märts 2008

.. Now you`re gone and im lost without you here now, but i know i gotta live and make it somehow.

Kaks kunagist parimat, kes nüüd on mu elust kadunud. Kristjani kohta te enamus teate ju. Gert oli ja vist on ka praegu Kristjani parim sõber. Gert ei suhtle minuga, sest.. ma ei tea miks. Ta on kadunud kuhugi.. Või ei taha minuga lihtsalt rääkida.


.. Im sittin` here and thinkin` about You
and the days we used to share..
its driving me crazy, i dont know what to do,
im just wonderin if you still care.

Enivei..

Ma tahaks neid enda ellu tagasi. Ma tahan et mul oleks kaks vägavägaväga head sõpra, nagu kunagi.. Praegu.. Ei ole mul selliseid sõpru. Aga ma niiiiiväga tahaks, et oleks. Tahaks? Vajaks?

Täna, praegu, on jälle see pühapäevaõhtune brakedown- polegi ammu olnud.


Ja kui ma juba kirjutan, siis..

Mäletab keegi seda poissi, kes oli mingil hetkel minu kõige tähtsam ja parem ja kõigekõigem sõber? Martin?
Ja kui mäletad, siis sa ka tead ju mis temaga oli.
Ja see kõik tuli täna mulle jälle külla.
Te isegi ei kujuta ette, kui vastik see oli. Või.. On?
Kell on nüüd juba pool üks öösel ja mul ei olegi und. Ja mul ei ole tahtmist voodisse minna, sest ma tean, et kui ma silmad kinni panen, siis on mul kohe silme ees seesama poiss. Ja seesama õhtu ja seesama öö ja seesama kõik.

Ja nüüd ma lõpetan, sest ma enam ei suuda. :)

Kommentaare ei ole: