ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Title.

pühapäev, 23. märts 2008

Title.


Väljas on nii masendav ilm. Kõik on hall ja kole. Kuigi on kevad ja kõik peaks olema ilus. Oeh, aga varsti ongi ju. Varsti on kõik ilus ja roheline ja.. ooeeeh, ilus : )

Eniveis, kevad on : )

See tähendab seda, et.. Kõik peavad rõõmsad ja õnnelikud olema. Peavad? Ei, st, võiksid. Tore oleks : )

Ja siis tuleb suvi. Ja suvi on hea. Miks? Sest suvel me tripime. Uuuujee :D

Sellised lihtlaused on hästi head, sest siis saab nii kiiresti ja lühidalt öelda, mis tahad ja kõik saavad sellest ilma vaevata aru ja midagi ei jää arusaamatuks, mis selle praeguse lause kohta kohe üldse ei kehti, sest see on nii pikk ja segane lause. Eks?:D

Mulle on mitu korda öeldud, et minu tekste on hea lugeda, sest mu laused on nii konkreetsed ja mõnusad.. Noh, olgu nii. Mulle meeldib nii kirjutada. Mulle meeldib öelda kõik lihtsalt ja otse välja, nii et sellest kohe aru saab. Onju hea?

Kui ei meeldi, siis ma võin ka kirjutada nii, et kõik laused on pikad ja üsna segased. Noh, proovime.

Aga vaadake kui ma kirjutan selliseid pikki ja segaseid lauseid, siis muutub tekst ju hoopis teistsuguseks ja see ei ole enam... Minulik?

Olen harjunud kirjutama lühikesi lauseid ja kavatsen seda ka jätkata, sest just nii on hea ja mulle meeldib nii kõige rohkem, mis sest et vahest oleks parem kui ma kirjutaks pikemalt ja põhjalikumalt, et te saaksite parema ülevaate ja et oleks ka mingil määral huvitavam lugeda. Huvitavam? Nojah..

Igaljuhul, mulle ei meeldi need pikad laused sest nad on nii.. Pikad :D

Kuigi jah, tunnistan, vahel on teist lausa kahju, et ma ei kirjuta pikalt ja huvitavalt :D

Aga noh, mis teha :D

(Nii, sõnu on mul juba 286 )

Ja jätkame. Ma usun, et see eelnev tekst seal ei olnud kuigi huvitav. Keda ikka huvitab kuidas ma kirjutan või mis ma oma kirjutamisest arvan. Aga noh.. Kui ei meeldi, ära loe :D

Lihtsalt mul on plaanis se 1000-sõnaline sissekanne juba ära teha ja selleks, et seda saavutada, pean ma kirja panema kõik, mis parajasti peas ringi jookseb.

Ja hetkel on selline mõte et.. teeks midagi. Päev on möödunud lebotades ja.. lebotades. Üsna mõttetu. Aga samas.. Noh, vahel võib.

Muide, ma ükspäev „avastasin”, et ma vaatan telekat ainult nädalavahetustel muska juures. Kodus ma ei tee seda, sest pole lihtsalt aega.. Ja tegelt ega sealt pole midagi vaadata kah.

Nii, jällegi, see selleks.

Kellelgi tööd on pakkuda btw? Pakkumised oodatud ;)

(Ja sõnu on 411.)

Ah et kuidas ma sõnu loen?

Ma kirjutan Wordis. Ja siin on selline võimalus olemas.

Kui tekst valmis, kopi-peistin ta bloggerisse ja voilaa :D

Ma saan ka öelda veel seda, et tähemärke koos tühikutega olen ma siiamaani kasutanud täpselt niipalju kui 2593 ja olen kirjutanud 41 rida.

Aga sõnu on ikka nii kuradi vähe :D

Jätkame.

Psst, muide, Dixu, tore oleks kui sina ka vahest siia midagi postitaks.

Näiteks võiksid sa vahest siia mõne pildiga postituse teha.. Väike tekstike ka juurde ja läheb : )

Ootame huviga ;)

Oeh, pool veel. Raskeks läheb juba. Mõte jooksis suht kokku ja ikka veel ei oska ma nn käsu peale kirjutada. Aga kuna ma lubasin selle ära, siis ma täidan oma lubadust. : )

Ja teie täitke ka oma lubadusi. Teie? Hmm, jaa, huvitav.. Noh.. Kes? Dixu ja Triine? Kõik on kadunud. Keegi ei käi enam siin : ( Enne ikka keegi ütles vähemalt MSNiski vahest, et kuule, hea postitus oli või midagi. Enam ei ole sedagi. Prääksumist ma ei mainigi mitte.

Oeh.. See viis nüüd selleni, et.. Mullid. See jääbki vist vaid unistuseks. Unistuseks? Noh, jah, mitte päris õige sõna aga las ta olla praegu.

Polegi nagu millestki kirjutada sinna ju. Ma ei saa siia postitamisegagi hakkama, mis siis sellest veel rääkida. Ära ma seda küll ei kustuta, aga.. Jaaaaah, ega sest midagi välja ei tule küll.

Ahjaa, ja siiamaani ma ootan ideid blogi suhtes ja ma ootan kiisupilti, mida omale seinale panna ja.. Mis ma veel ootan? Jõuluvana? Mmmm, ei. :D

Suve ootan. Natukene.. Või.. Väga ei oota ka tegelt, sest kui suvi käes, siis on juba pool mõnusat aega läbi ja sügis vägaväga lähedal ja.. Oeeeh.. Ei, sellest praegu väga nagu ei taha mõelda. Kaugel veel : )

Triinu, btw, sügis tegelt on tore aeg seekord, eks ? :D Mwahahaha, saladus :D

Siin peaks olema nüüd see keel suust väljas böö smaili :D

Shalalalalalaaa, mis siis veel.. Ebaloogiline tekst tuli jälle, eks. Aga no see olen ju mina, niiet te peaksite olema sellega arvestanud kõik.

Huvitav palju on neid, kes siia blogisse sattudes on minus.. Pettunud? Ja vastupidi..

Tahaks, teada.. Aga noh.. Ei saa vist :P

Ja päris huvitav oleks saada kommentaare kelleltki selliselt, kes mind ei tea.. Või teab vähe.. Ja oleks huvitav teada, mida minust tänu sellele blogile arvata võib või midagi..

Oehjah, segane, eks? :D

Ooooooeh.. Noh, natukene veel ja siis ongi mu lubadus täidetud. Ja see lõpp tuleb nüüd niiiiiiiiiiiii raskelt.. Baah.. Mm.. Mis veel.. ? Eee.. Mmm.. Help? :D

Kusjuures ma olen seda kirjutanud mingi 20 minutit ainult. See on päris hea. See tähendab juba peaaegu seda, et ma tahan kirjutada, et mul on mingi kirjutamistuju. See, mu kallikesed, on hea.

Damn, kui raske see lõpp ikka on.

Aga alla ma ka ei anna, sest mul on veel niiiii vähe jäänud ja ma tean, et ma saan sellega hakkama.

Ma olen alati hakkama saanud ju. Ehh, mõttepaus.. Ja uus lause: Ma saan ju peaaegu alati hakkama. Noh, parem? :D

Mõni lause veel, mõni lause veel, mõni lause veel :D

Mmm.. Eeee.. Mmmm..

On muidu ka huvitav lugeda?

Ei ole?

Aaawww, nii kurb :D

Okei, läheb käest ära juba natuke. Nagu iseendaga räägiks siin. Mida? Räägingi? :D

Wiiiiiiiiiiiiiiiii, mõnikümmend sõna veel mu kallikesed ja siis te pääsete sellest piinlemisest.

Andke andeks, et ma teid siin nii kaua „kinni hoidsin”

Aga.. Triine süüüüü :D

Okei, ei ole. : )

Aga võtame nüüd otsad kokku ja.. Lõpetame selle nalja ära siin.

Järgmine kord kirjutan vast oma vabast tahtest ja ehk tuleb mingi sisukam postitus. Loota võib ju.

Muide, 1000 sõna on juba täis.

Mitu täpsemalt? Noh.. Üks, kaks, kolm, neli, viis, kuus, seitse, kaheksa, üheksa, kümme, üksteist, kaksteist, kolmteist..

Lõpetan siis.

Aitäh tähelepanu eest ;)




Niiiiiiii, Triine kallis, tegin ära selle : )

Ma olen tubli, eks (H)


4 kommentaari:

DixU ütles ...

Vägahea!:) lugesin ka läbi.aega võttis aga aeg sai sisustatud:D
Ja mis puudutab minu postitamist piltidega siis mul pole omaarust ühtegi sellist pilti mida postitada.võinoh maiteanüd.kas sobib üldse?.Aga eks vaatab:)
(K)

Anonüümne ütles ...

M alugeisn ka...Mulle meeldis lõpp, see pingutus :D et ohh varsti saab läbi ...:P Mitte minul:D minul oli hea lugeda, aga sinul... Kuidagi positiivne oli, naljaga, pani naeratama, kui aru said ;) :D


musikene :D

Kiisu ütles ...

Dixu- pakkusin lihtsalt ideed.. Minuarust oleks panna küll midagi.. Aga eks sa ise tead. :)
Kristi- Tore, et meeldis :)
:*

Trintsu ütles ...

Wiiiiiiiiiiiiiiiiii :)))
Tubli oled :)
Ma ei uskunud et selle ära teed aga siiski sa suutsid..
noh sest sa oled ju SINA! :)
TUBLI:TUBLI:TUBLI :)))