ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Uus katse :)

neljapäev, 20. märts 2008

Uus katse :)


Ma küll arvan, et see ei õnnestu ka täna, aga proovida ju võib.

Alustame sellest, et.. Ehh, millest?

Ma ei teagi.. Tegelt ei ole väga mõtet kirjutada, sest ma ei oska ja ma ei viitsi ja ma ei jaksa ja ei taha. Või midagi sellist... Ma olen kahetunnise unega ja ka see ei olnud korralik. Ja päev on suht väsitav olnud. Ja mul ei ole millestki kirjutada. Aga Triine, ma proovin siiski. Sinu antud teema ei sobi küll mulle täna, aga.. Ma üritan millestki muust kirjutada.

Näiteks sellest et..

Heh, tuli meelde, kuidas kunagi pidin koolis kirjutama mingi utoopia või antiutoopia. See on tegelt üsna hea teema. St, kirjutada mingi utoopiline jutt. Päris hea ide.. jaa, hmm.. :D

Ja täna tuli meelde põhikooliaeg. Tuli meelde, sest Kristiga on tööjuures nii tore. Ja siis on vahepeal tunne, nagu me käiks alles koolis.. Ja chilliks niisama, nagu kunagi.. Ja Kristi, ise sa oled ka kolmekümne aasta pärast 50aastane :D

Jälle ma ei oska midagi kirjutada noh. Ei, see 1000 sõna on liiga palju. Praegu on see tõesti liiga palju. Ma ei saa kirjutada, kui mul ei ole teemat ja kui mul ei ole tuju. Kuigi ma tahaks kirjutada praegu.. tõesti, tahaks, aga ei saaaaaaa..

(Häh, 200 sõna)

Oeh..

Muide, keegi mu juttu mäletab?

Eiei, mitte seda vana, mille teaser siin oli.. ma mõtlen seda „uut”, mida ma aasta alguses kirjutama hakkasin.. Selle ma lõpetan kohe-varsti ära ja siis annan teile ka teada ja siis kõik kes tahavad, saavad seda lugeda :)

Aga teate, ei tule sest täna midagi välja. Lõpetan.

Järgmine kord proovin uuesti : )

Seekord tuli 300 sõna.. Noh, kokku on ju juba üsna hea :D

Ilusat õhtut! : )

4 kommentaari:

Trintsu ütles ...

mnjaa.. sisukam kui eelmine ;) :D
ma kommiks heameelega midagi häästi pikka jalahedat aga ma ei suuda praegu eriti mõtteid koondada...

You wanna piece of me!

Kiisu ütles ...

Näe, see tunne, mis sul on, et sa ei suuda mõtteid koondada.. See on mul ka! :D
I sure want a piece of you! :D

Trintsu ütles ...

feels like somekinda rush!!!

Anonüümne ütles ...

Girlfight!:D
Enivei päris mm..huvitav jutt.
enivei.headööd vms.mittee et ma magama läheks veel:P