ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Memories..

neljapäev, 13. märts 2008

Memories..

..Need viimased kommentaarid..
Just nende pärast ma praegu seda siin kirjutan.
Ta oli SÕBER, Trinsu, SÕBEEEEEEER. Lihtsalt et ta oli parim.
Aga okei, ma siis ei kirjuta temast enam, kui see teid häirib. Fain.
Ja Dix, Sind ma armastan. Ja ta oli SÕBER!
Ja sa tead minust vägagi palju. Mineviku kohta- Tean mina sinust vist vähemgi veel, kui sina minust.
Aga olgu.
Et siis ma enam ei kirjuta.
Excuse me for feeling..

4 kommentaari:

DixU ütles ...

Mitte et se mind otseselt häiriks aga lihtsalt kahtlaseks läks juba.Lihtsalt tekkis korra peas küsimus kas ikka oli sõber.Ja siski ma olen endas suht kindel et ma tean sinust vähem kui sina minust:P

Trintsu ütles ...

Tibuuuu...

Ma ju ei saa sul keelata tundmast mida tunned! Keegi ei saa!
Ega ma ei teha ka..
Lihatsalt ma ju ei tea mis teema sul temaga oli.
Kunagi olime meiegi bestest friends'id.
Mind sa küll (Vist) niiväga taga ei nutnud.
Noh vahet pole.

Mulle meeldib su blogisi lugeda.
Nii saan vähekegi aimu mida sa tunned/mõtled/teed...

Sa oled ju Sina.
Inimene kes ei räägi iialgi kõike mida tunneb või mõtleb.
Saladuslik Sina!
Mystery woman!

Ja nüüd kohe blogisi kirjutama! ;)

Hoolin. :*

KAllikalli.

Kiisu ütles ...

Dixu- Hmmh! :D
Ja trinsu- .. Sinust ma ikka tunnen vahest puudust küll. Aga sa oled mu elus siiski olemas :)
Noh, vahet pole.

Ärge nüüd mõelge üle eks ;)

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.