ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Las mina proovin siis kaaa (8)

reede, 28. märts 2008

Las mina proovin siis kaaa (8)


Lahkud lausumata tõde,

ma kas sind kunagi veel näen..
Kas su süda kuulub mulle..
miks nii tihti mõtlen sulle,
siis kui üksinda taas jään..

Hovery Covery- Anna mul lootust.

(Y)


*

Sisukad postitused täna, eks?

Olgu, aga.. Ma hakkan varsti ju tööle liikuma ja polegi aega eriti midagi kirjutada. Täna tuleb siis üks pikk päev.. Jah, 23ni. Ja kui väga vaja, võib juhtuda, et olen 1ni :/
That sucks.
Dix, ära kõvasti löö, kui ma 1ni olen :(
Igaljuhul, ma tean, et sa loed mu blogi ka..
Voodi on vaata see sinine seal seina ääres, kus on kaks patja peal ja üks kollane tekk ja üks sinine tekk ja see lõvidega lina.. Ja voodis saab magada. St, kasuta võimalust ja laiuta :D
Kööki saab kui lähed minu toa uksest välja ja astud paar sammu otse edasi, siis keerad vasakule, astud sammu (ära kapile otsa jookse) siis oled esikus.. Ja siis see uks mis seal peaaegu otse ees on, see on köögiuks. Ja köögist saab süüa ja juua. :D
Ja siis see uks, kus on "Masta-R" silt.. Seal on Triinu (Enne kelle nelja on venna ka)
Triinuga saab rääkida nt.. Ja Kui Triinu tahab, siis lase teda ka netti vahepeal, muidu vaesekene sureb igavusse :D
Nii.. mis veel..
Noh.. eiteagi rohkem..
Saad vast hakkama küll :D
Okeiokei.. chill..

Nii, aitab kah.

Jepjep, see postitus on Dixule :D

Tsau ;)

Kommentaare ei ole: