ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Lalalalalaaa :D

kolmapäev, 19. märts 2008

Lalalalalaaa :D

Lauldes nüüd su südant võita võin, las mina proovin siis ka.. (8)

Aastapäev läheneb. Meie aastapäev.

Terve aasta juba, saate aru :)

Oeh :)

Aga sellest ma praegu ei kirjuta.

Ma kirjutan hoopiski sellest, et..

Teate, et kohekohe hakkab kevad? Kevad. Oeh, tore aeg, eks?

(On juba tuhat sõna? :D Ah ei, alles 50 ringis)

Mulle pole vaja öelda, mis on tõeline ja hea.. (8)

Käisin täna hommikul maal. Pildistasin linnukesi jälle ;)

Maal on mõnus. Kuigi enam mitte nii, nagu kunagi oli...

Ooooooeh.

Õõõh, keda ma lollitan, ma ei oska täna mitte kui midagi kirjutada ju. Olen kella 8st üleval.. Pool päeva olin tööl ja mässasin seal ringi- jah, ma olen väsinud. No mida te tahate minust? Jajaaa, ma tean- te tahate lugeda.

Triine, ausalt, ma üritan vähe korralikumalt blogitama hakata, või noh.. Kirjutama hakata. Ausalt :)

(Oeh, alles 150 sõna..)

Jaaaaaa jätkame..

Tibukesed, mul tuleb sünnipäev. Ja mul on selline mõte, et.. Lähme maale. Grillima?

Siis on juba ju ilusad ilmad ja võiks. Tulete? :D

Ma küll ei tahaks ega viitsiks üldse midagi korraldada, aga ma.. Ma siiski peaks, võiks :)

(Ma ei jõua ju 1000 sõna nii kiiresti, Triiiiiiiiiiine:D)

Mis siis veel?

See on nii mõttetu sissekanne.. Lihtsalt kirjutan midagi.. Kõike, mis peas liigub.. Ehk siis mitte midagi :D

Oeh, raske on :D

Mmmm.. Tööl võib ikka päris ära keerata igavusest vahest. Kui Kristi tööl on, siis on päris hull. Noh.. Kummidega suitsupakki ikka ju lauajala külge üles ei pooks? Ja pudelit? Ja üldse..

Ei, tegelikult on Kristiga nii vahva :)

Ja homme lähme siis koos koju, eks. Ehk on ilus ilm ja saab jalutada :)

(Ja sõnu on peaaegu 300)

Raske on see ma ütlen, raske.

Triine tead, sa ei tohi nii teha. Nii ei saa sundida ju ometi kirjutama. Oehjah, enivei..

Lähme mingipäev jalutama? Tahaks pisikest printsessi näha jälle :)

Ja üldse ma alles ükspäev mõtlesin ja.. Tahaks sinuga rohkem aega koos veeta :)

Nagu me kunagi tegime. Tore oli ju. Hea oli. Ma tean, et pole aega eriti ja.. Aga vahest ju ikka leiaks. Leiame!

Aga Triine kallis, nüüd on nii, et ma ei oska mitte midagi kirjutada. Ma tõesti ei oska. Mu pea on täiesti tühi. Ma olen väsinud. Ma ei oskaaaaaaa! Õhh, kurat, aga sina ei anna ju alla ka. Oooooeh.. Noh.. mis siis veel..?

Laulusõnad loevad ka eks?:D

Hmmh, nüüd ei tea ühegi laulu sõnu ka just mida siia panna:D

Noooo see ei ole võimalik ju.

Kuulge, see läheb siin üsna käest ära juba. Ma kirjutan täiesti seosetuid lauseid. Ma kirjutan lihtsalt.. Sõnu järjest. Ja vahepeal panen paar punkti ja koma. Õhh, ma ei või.

(Ja sõnu on vaid umbes 500. Pool veel :S)

Mul on 15 minti aega, ma ei jõua ju:D

Oleks praegu mingi teema millest kirjutada.. Oi kuidas ma kirjutaks, aga nii ei saa ju.

Kuutõbineeee, ta pole enam see, keda tundsite- hoidke eemaleeee..

Kuutõbine, täiesti segane, ta pole enam see- hoidke eemaleee.(8)

Hea lugu, eks:)

Ma siin vahepeal kuulasin Termikat terve õhtu.. Nii palju igast mälestusi tuli külla.. Toredaid mälestusi.. Oeh, vahel tahaks ikka nii hullult aega korraks tagasi keerata, et uuesti mingi hea hetk läbi elada. Aga no ei saa. Tegelt on see ju vaid hea, et ei saa, eks?

Aga mõtle, kui saaks. Kui saaks lihtsalt korraks tagasi keerata.. Läbi elada uuesti see, mis tahad, ja siis tagasi reaalsusesse tulla, koos positiivse emotsiooniga? Oleks hea ju. Aga no eiiiii, ei saa ju. Seega peab reaalselt positiivseid elamusi saama. Seega, võta see päikesekiir sealt taskupõhjast välja ja lase tal särada. Homme pead ta nagunii välja võtma, sest kevad algab. Wiiiiii :D

(Sõnu on mul lausa 620. Ja aega 5 minutit.)

Ei, see ei ole lihtsalt võimalik. Ma ei kirjuta mitte kuidagi viie minutiga 400 sõna. Eriti, kui pea nii tühi on. Oooooeh. Nii, üritame veel..

Alustame sellest, et..

Ma tahan, et te kõik kommenteeriksite. Ma tean, et te seda ei tee.

Ma tahan teid kõiki tihemini näha.

Ma tahan teist kõigist tihemini midagi kuulda.

Ma taha, tahan, tahan ja tahan. Ja ma pean mngi osakese oma tahtmisest saama. Eksju ma saan?

Sina sõid ka saada, mis sa tahad :D Tegelt ka ;)

(Sõnu on 700 btw)

Ja kõik see oli kord ja las ta jääbki nii,

muinasjutu metsa sa ei tule tagasi.

Ainus mida soovin ma,

et mind mäletaks veel sa,

muinasjutu metsas suudlesin kord haldjat ma..(8)


Olgu, aga aeg saab nüüd kohe läbi ja ma lõpetan. Triine, sorri, aga see ei old võimalik :D

Katsetasin, aga näe, ei tulnud välja. Kordame teinekord ;)

Olge paid!


//Ja nagu te võibolla juba aru saite.. See kõik on Triinele. Kallis, sa ju tahtsid.(Loe: Sundisid!)



Ja katse tulemus: Ebaõnnestus! :D Sõnu tuli 778.

Ööd!

2 kommentaari:

Trintsu ütles ...

Sa oled suurepärane :)

DixU ütles ...

kirjavead.kirjavead.:D
einoh sain ka lõpuks selle loetud.
Aga mingi ajamasin võiks siiski olla.
oeh.uni on ja omme on tööpäev veel ees.õnneks et selle nädala viimane
omme õhtul näeb tibuke.st täna:) ma loodan.eks ma vtan ühendust veel:)