ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Ka nii võib..

esmaspäev, 10. märts 2008

Ka nii võib..

Kärdu says: tead su elu on liiga keeruline
Kärdu says: ma olen hetkel tööpäevast nii väsinud
Kärdu says: ma tahan puhata, mitte probleeme lahendada
Kiisu. says: paari minutit? ma küsiks vaid ühe kiire küsimuse?
Kärdu says: saad aru et ma ei taha sinu probleemidega tegeleda. Mitte praegu ja mitte üldse.
Kiisu. says: paha tuju? Või nagu miks sa selline oled?
Kärdu says: rääkisin eile just katriniga ja jõudsime selleni, et sa jooksed iga kord meie juurde oma juttudega ja siis meie peame lahenduse leidma
Kiisu. says: iga kord? yeah right. ära liialda nüüd.
Kärdu says: said aru mu mõttest.
Kärdu says: proovi ise hakkama saada. ma tõesti ei taha kuulata.




See tegi haiget, tead?
Ehk oli see vaid mingi halva päeva tagajärg. Või kaotan ka sinu?
Wiiii.
Jälle on see vahva tunne.

Järjest vähemaks jääb teid, sõbrakesed.

Kommentaare ei ole: