ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Chillchillchill:D

teisipäev, 23. jaanuar 2007

Chillchillchill:D


Eilne õhtu..
Khmm..
Alustasime mingi.. pool kuus ja lõpetasime kell 1 öösel ;)
Aga ei saand aru, kuhu aeg kadus, eksjuonju? :P
Et..
super :D
ammu ei ole nii lõbus olnud kallike;) Tohutult hea oli sinuga rääkida:) khm.. Niipalju kui sellest siis välja tuli onju.
Ja ma ei oleks elusees ette kujutanud, et vein ja coca on koos joodavad, ausõna. See tundus siiski suht rõve :D Aaaaaga, superhea oli ju ;) Et siis, tänud, jätan meelde.
Hmm..
Rooooobert.
Te olete ilus paar :)
Ja minu tibukene ongi ego.
Ma põhimõttelislt ei mäleta millest me rääkisime.. Nagu.. Suht ei rääkind tegelt ju midagi olulist kui minujuures olime.. A siis pärast koridoris läks asi väga tõsiseks:D Ja nagu.. Sa panid mu tõsiselt mõtlema.. Mis sest, et sa midagi väga erilist ei öelnud. Aga igaljuhul ma mõtlesin su soovituste ja asjade peale öösel.. Eriti ei maganud.. Aga ma ikkagi ei jõudnud kuhugi.. Sest ma ei tea ju. See ei ole nii lihtne ikkagi.. Ja ma nagu tõsiselt ei tea mida ma teen. Sest ma ei saa loobuda. Aga ma tean, et mul tegelt ei ole mõtet ka vaeva näha eriti.. Selline mõnus seis on;)

Aga anna andeks, ma ei oska praegu kirjutada.
Ma arvan, et ma kunagi lisan midagi.

Stay tuned.



Et siis pühendusega trinsule:)
Kordust palun. Varsti.

Kommentaare ei ole: