ˇ Ja tegelikult ongi nii..: tahan ju, natukene..

esmaspäev, 15. jaanuar 2007

tahan ju, natukene..


Aga ma ju ei oska muutuda. Isegi siis, kui ma seda vägaväga tahaks. Praegu tahan, natukene. Miks? Sellepärast, et ma ei suuda ju.. Ma ei suuda olla nii, kui ma ikka ja jälle pean pettuma ja haiget saama ja.. Ja ma tean, et see saaks vaid siis muutuda, kui ma ise muutuks. Aga ma ei muutu ju. (jah, kasutasin küll sõna "muutuma" vägapalju kordi. so what?) Ja ma päriselt tahan muutuda praegu. Aga ainult natukene. Niipalju, et ma ise hakkama saaks edaspidi ja..
Aga keegi võiks aidata siis ju.. ja mitte lihtsalt öelda, et "ära ole selline". Sellest on vähe. Öelge midagi veel.

Tahaks tegelt mingit suuremat muutust. Mitte endas, aga üldiselt. Väiksed plaanid on juba, aga neist ei tule nagunii midagi välja.. Aga ma siiski loodan, et midagi on varsti teistmoodi kui on praegu. Tõsiselt. Sest ma ei saa enam nii..


mhmh, ma rääkisin iseendale vastu praegu.

Kommentaare ei ole: