ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Here we go :)

laupäev, 6. jaanuar 2007

Here we go :)


Kui nüüd täiesti korralikult mõtlema hakata, siis saan ju aru küll.
Aga ei ole nii lihtne noh.
Sellega ei ole nii lihtsalt.
Et mis teistmoodi on?
Ausalt?
Ma ei tea.
Seda ei saa panna sõnadesse ju..
Lihtsalt on nii ja kõik.
Aaaaa, et kuidas on?
On nii..
et..
Midagi muutus nagu täiesti totaalselt 180 kraadi..
Paremuse poole.
Siis oli veidike aega hea..
Ja siis muutus jälle kõik 180 kraadi..
AGA
Enam ei ole nii, nagu oli enne.
Ebaloogiline?
On jah.
Keeruline?
Mitte väga.
Ma ju ütlesin, et ma saan aru.
Tähendab.. Ma üritan aru saada.
Mis mul muud ikka üle jääb..


Teise nurga alt vaadates..
On kõik täpselt nii, nagu oli enne.
Kui mitte parem isegi?
Minuarust küll mitte, aga äkki on?
Et..
Midagi uut jälle.. "läbi elatud" ?
Kahtlane.

Kommentaare ei ole: