ˇ Ja tegelikult ongi nii..: ei sinust ma üle ega ümber saa..

kolmapäev, 17. jaanuar 2007

ei sinust ma üle ega ümber saa..


magamata öö.
jälle.
see ei ole tore.
Ja see ei ole ka tore, et kui mina haige olen, siis on väljas ilus ilm..

aga enivei..
tänane teema?
"mulle meeldib see, mis sa minuga teed, AJEE..... lalalaaaaa..... ja üle keedad manna ja sulle meeldib sokkidega seks.."

Ursula- Mulle meeldib C.
Tänud siis trinsule, et see mind nüüd kummitab :D
Eieiii, see ei ole tänane teema..
"täna öösel taipasin, et armastan ma luuserit, alles nüüd ma tean sind kaotada ei saaaa.."
Eip, see ka ei ole tänane teema.

Kuigi natuke on ka.
Ehk siis:
Ma ei tohiks temast niiiipalju hoolida ju, aga ma ei saa muudmoodi.
Ei oska.
Ja ei tahagi.
Midagi ma saan ikka selle eest vastu kunagi ju..?
Natukene?

Nii.. võtame järgmise laulu :D
"kui sind kohtasin ma sõnatuks jäin siis, ei suutnud enam mõelda selgelt, kõigel kadus piir.."
Caater feat Anaconda- ei soovi et lahkuksid veel

This can go on for days u know?
"mis tegema nüüd pean, kas olen teinud vea, kui uskusin et jääd mu juurde siiski..?"

Viimastel päevadel olen millegipärast kuulanud väga palju eesti üheksakümnendatest pärit lugusid.
Päris hea vaheldus on. Päriselt.
"Tea, et valesti tookord mõistsid mind, kallis usu mind.... Ma loodan et näen veel sind, andestad mulle tehtud vead. Ma usun, et mõistad mind, sõnu ei ole, mis oleks nii head. Ma loodan et näen veel sind, et hinges mind hoiad ikka veel.."


Aga et siis VF2007.
Lähme?
Mina lähen igaljuhul.
Soovitan SOOJALT ;)

Kommentaare ei ole: