ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Don`t tell me to let go.

reede, 26. jaanuar 2007

Don`t tell me to let go.


Ma ei saa lihtsalt lahti lasta. Ma ei saa lihtsalt alla anda. Ma ei saa olla nii, et ma Sinust kasvõi natukene ei hooliks. Mis sest, et Sa tegid midagi, mis rikkus ära usaldust, siirust ja armastust täis sõpruse. Aga minupoolest võib teha ka nii, et me unustame selle. Ma ei saa olla edasi nii, et Sina ei ole osa mu elust. Ma tahan tagasi seda, mis meil oli. Ma tahan et mul oleks olemas keegi, kes laseb mul lihtsalt terve õhtu vait olla, kui ma seda tahan. Ma tahan, et mul oleks keegi, kes on nõus öösel tulema välja lihtsalt sellepärast, et ma tahan korraks Statoilist midagi head minna tooma. Ma tahan, et ma saaks veel Sinu juures vett jääkuubikute ja sidruniga juua. Ma tahan veel Sinu toas kapi otsas istuda ja Sulle tähekesi lakke joonistada. Ma tahan, et Sa jälle mulle keset ööd helistaks ja ütleks, et Sul ei tulnud ühe laulu esitaja meelde ja et mina pean Sulle ütlema, sest Sa tead, et mina tean seda. Ma tahan, et mul oleks keegi, kes mulle talvel termosega teed toob. Ma tahan veel Sulle särgile nööpi ette õmmelda, kuna Sa väidad, et Sa ise ei oska seda teha. Ma tahan veel Sinuga mereääres parte SÖÖMAS ( :D ) käia. Ma tahan, et ma saaks veel Sinu juures Sassiga mängimas käia, mis sest, et mu käed pärast jälle täiesti ära kriimustatud on.
Ma tahan ja tahan ja tahan ja tahan ja tahan..
Ja ma tean, et Sina tahad ka.
Seega ma saan oma tahtmise.

Kommentaare ei ole: