ˇ Ja tegelikult ongi nii..: just leave it, would you?

esmaspäev, 15. jaanuar 2007

just leave it, would you?


Ma ei saa aru, miks te ütlete mulle, et misasja ma kirjutan siia blogisse.. et see on mõttetu ja värki.. Ja miks te küsite, et kuidas ma julgen ja suudad selliseid asju niimoodi välja öelda üldse.

Aga mida kuradit ma siis tegema peaks? Ei, ma ei vabanda oma sõnavara pärast, sest mind ei huvita. Ärge tehke maha midagi sellist, mis mulle oluline on. Ärge öelge, et see on mõttetu, kui ma sellisel teel väljendan seda, mida tegelikult mõnest asjast arvan.
Samas.. võite seda teha kah, sest ma nagunii ei kuula teid ja ma ei lõpeta seda ära. Mitte praegu igaljuhul. Ma teen seda seni, kuni mul on tahtmist ja kuni mul on midagi millest kirjutada. Jätke need nõmedad küsimused ja arvamused endale edaspidi, tõsiselt. Ma ei hooli.

Kommentaare ei ole: