ˇ Ja tegelikult ongi nii..: makes sense?

pühapäev, 14. jaanuar 2007

makes sense?


Väljas sajab midagi.. Lumetaolist. Tore ju. Aga mingi vastik külm tuul on. Ja kõik on ühtlaselt hall. Ja täna on pühapäev. Jälle nädal läbi. Ja jälle pole midagi jõudnud teha, mis plaanis oli ju.. Noh, okei, midagi jõudsin teha ka, aga vähe. Teeme uusi plaane? Eip.

Aga täna hommikul ma tegin midagi sellist, mida ma väääga ammu polnud teinud.
Mida?
Mängisin natuke. Süntekaga. Aga jah.. Ma ei oska ju nagu enam.. Ma ei ütle, et ma oleks kunagi hästi osanud mängida, aga ikkagi.. Kuidagi väga võõras oli.
Korra võtsin kitarri ka kätte.. niisama.. aga kuna häälestamata oli, siis ei saanud mängida. Ja isegi kui oleks saanud, siis ma vist ei oleks seda teinud.. Jajah, kahtlane, ma tean.

Ja siis ma otsisin paari hea laulu tab´e.
Ja otsustasin, et nüüd- lähitulevikus -ma võtan kitarri jälle mingipäev kätte, häälestan ära ja vaatan, kas ma veel oskan midagi. Ja kas ma tahan.. mängida.
Vähemalt hetkel on sellised plaanid :)
Eks näeb, mis välja tuleb.


Kommentaare ei ole: