ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Mr. Too-good-to-look-my-way :D ?

reede, 26. jaanuar 2007

Mr. Too-good-to-look-my-way :D ?


Tõsiselt imelik hakkab juba..
Et millegipärast on viimasel ajal nii, et kõigil on mingid suhteprobleemid.
Või kui mitte just "suhte", siis probleemid millegagi, mis on sinnapoole liikumas..
Kahtlane..
Ja..
Imelik on ka see, et kõik pöörduvad minu poole..
Ja siis ma "pean" neile mingit head nõu andma..
Üritan ju.
Ja siis nad ütlevad, et minust oli abi ja nii..
Aga endal mul ei ole küll eriti hea olla alati hiljem.
Vahel tekib tunne, et olen kõik ära rikkunud..
Et kui mina ei oleks soovitanud midagi või rääkinud midagi, siis oleks kõik teistmoodi ja..
oehh.
see selleks.

Mr. Too-good-to-look-my-way :D
Täiesti totaalselt :D
Ärge saage valesti aru nüüd, ei midagi tõsist :P

Kommentaare ei ole: