ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Up on cloud No.9, everything`s fine.

esmaspäev, 8. jaanuar 2007

Up on cloud No.9, everything`s fine.


Ma siis üritan lennata oma Tähelendu, Triinu :)

Oih, suured vabandused, Maailma Parim Triinu :)


Armastus on lapsepõlve röövel?

Eitea.

Aga mina tahaks aega küll tagasi keerata..
Kuhugi sinna, kus ei olnud selliseid probleeme ja muresid nagu on praegu.
Kuhugi sinna, kus sai lihtsalt koos sõpradega väljas käidud ja palli mängitud ja veesõda tehtud ja keksu hüpatud ja ukakat mängitud ja kriitidega asfaldile joonistatud ja männimetsas chillitud..
oeh..
Jah, neid kõik asju saaks ka praegu teha, isegi tegelikult nende samade inimestega, aga see ei oleks ju SEE eksju..
Ei, ma ei ütle, et nüüd oleks kõik halb ja nii, ei ole.
Aga..
Mingi "aga" on ju.
AGA
seekord see "aga" ei jää mulle tee peale ette,
sest hetkel on kõik korras ja suht hästi :)
Mina olen rahul, seega on ju hästi kõik?
See tähendab ju, et ma ei tahagi midagi enamat?
Et mul on hetkel kõik, mis vaja..
Kõik, mille nimel edasi tegutseda.
Kõik, mille üle rõõmu tunda.
Et ma ei vajagi rohkem midagi.
Onju?

Ja see, et ma vahest vastik olen ja et ma üleüldiselt võimatu iseloomuga olen- see olengi MINA.
Ja ma ei muutu.
Ma harjun, kohanen..
Lepin olukorraga, kuigi mulle see võibolla ei meeldi..
Aga ma ei muutu.
So deal with it.



//
Mina saan väga hästi aru, mis ma praegu kirjutasin.

Kommentaare ei ole: