ˇ Ja tegelikult ongi nii..: Dejavu?

esmaspäev, 29. jaanuar 2007

Dejavu?


Ma ei ole kuhugi kadunud. Lihtsalt veidike katki olen. Ei ole mingit tuju teiega netis suhtlemiseks. Ei taha kuulda, kui hästi teil kõigil läheb. Kõik on hetkel natuke sassis ja ma üritan välja mõelda, mida edasi teha :) Niisama enam ei saa päevad läbi chillida. Miks? Sest ma ei saa niisama edasi minna. Miks? Sest mingi osa on puudu. Lihtsalt ei saa. Teie võibolla saaks, aga mina mitte. Ma pean välja mõtlema, mis ma edasi teen. Andke mulle natuke aega. Ma luban, et mul ei lähe kaua. Vist. Andke andeks, kui ma haiget tegin. Ma tean, et ma jätsin paar lubadust täitmata. Ei ole hea tunne. Aga ma tõsiselt loodan, et te saate ka minust aru. Ma lihtsalt pean natukeseks kõigest eemale saama. Mitte küll füüsiliselt. Kui mul oleks koht, kuhu põgeneda, oleks ma ülimalt õnnelik. Aga mul ei ole. Seega ma pean leppima sellega, mis mul siin on. Ja ka sellega, mida mul ei ole.

Jah, minust on väga raske aru saada. Ja kui te ei saa, siis võibolla ei peagi saama... Kaheldav. Aga siiski võimalik. Aga võibolla te lihtsalt ei taha aru saada. Ei, te ei ole lollid ega midagi. Lihtsalt minu maailm on teie omast niivõrd erinev, et te ei mõista seda. Teie jaoks on asjadel teised tähendused. Teie ei näe asju nii, nagu mina. Ja sellest pole midagi. Ärge kurvastage.

Aga siiski ma loodan, et on keegi, kes saab aru. Ilma pingutamata. Et on keegi, kellele minu maailm ei ole väga keeruline. Et on keegi, kes saab aru sellest, et ma tahan praegu lihtsalt üksi olla. Mnjah, mitte küll kogueg. Ärge jääge võõraks! Ärge olge pahased.

Ja kui te arvate, et teil on mulle midagi öelda või tahate teada, kuidas mul läheb, siis alati on võimalik helistada või SMS saata. Ma luban, et ma vastan. Aga netis suhtleme kunagi hiljem.
AGA, ma ei taha kuulda seda, et ma peaksin just vastupidi käituma. Et peaksin just ringi sebima ja igalpool käima ja suhtlema. Ma ei saa nii seekord. Ja ma ei jaksa enam vastata küsimustele et kuhu ma olen kadunud ja mis on juhtunud. Need, kes teavad, need teavad. Ja neid on vähe. Ärge tundke end kõrvalejäetuna, kui ma teile midagi ei ole maininud. Raske on.

Aga ma saan hakkama. Ausõna saan. Lihtsalt natuke on aega vaja. Ja mõistmist.
Ja MEELETULT tore oleks teist midagi kuulda. Mobiil on mul siiski 24/7 sisse lülitatud. Just 4 You.

Aitäh.
Nüüd võid tagasi pöörduda oma tegemiste juurde, rohkem ei ole mul hetkel midagi öelda.


Kiisu :)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mõistame sind ;)
Aga dejavu..sellega panid nüüd küll kümnesse :D
Sa tead kes ma olen, sest sa norisid mind selle dejavuga :P

Kiisu ütles ...

Dejavuuuuu:D

tänks;)